Sipariş teslim alınma tarihinden itibaren 7 iş günü içerisinde iade talebinizi Müşteri Hizmetlerimize 0850 480 87 29 numaralı telefondan iletmeniz gerekmektedir. İade ürünleriniz anlaşmalı kargo firmalarımız (Aras Kargo, MNG Kargo, Yurtiçi Kargo, Sürat Kargo) ile tarafımıza ulaştırılmalıdır. İadeniz firmamıza ulaştıktan sonra müşteri hizmetlerimiz sizlerle iletişime geçerek en kısa sürede ücret iade işlemini tamamlamaktadır.
Ürünün kullanılmamış ve ambalajı zarar görmemiş olmalıdır. İade işlemlerinde ürünler, orijinal fatura nüshalarıyla birlikte iade sebebini açıklayıcı bir yazıyla tarafımıza gönderilmelidir. Çalıştığımız kargo firmaları dışında herhangi bir kargo şirketi ile gönderilen iadeler tarafımızdan kabul edilememektedir.
İadeniz depomuza ulaştıktan sonra kayıtlı e-posta adreslerinize bilgilendirme e-postası en kısa süre içerisinde iletilmektedir.
İadenizin onayına müteakip tarafınıza e-posta yoluyla bilgilendirme yapılır. Ürün bedeliniz hangi ödeme tipini seçtiyseniz aynı şekilde 7 iş günü içerisinde iade edilir. Kredi Kartı yöntemiyle alınan siparişlerin iade ödemesi, banka sistemleri arası iletişim süresi olduğundan, iade edilen tutarın kartınıza yansıması 24 – 48 saat içerisinde gerçekleşmektedir. Ücret iadenizin hesabınızda görünmemesi durumunda öncelikli olarak bankanızla görüşmenizi tavsiye ederiz. Kapıda Ödeme yöntemiyle alınan siparişlerin iade ödemesi adınıza kayıtlı vereceğiniz banka hesap numarasına EFT ya da Havale yoluyla yapılır. Banka hesap numaranız yoksa PTT aracılığıyla adınıza gönderilir. İade ücret tutarınızı PTT şubelerinden teslim alabilirsiniz.
İade talebiyle gönderdiğiniz ürünlerin kargo masrafları Uraw Comestics’e aittir. Kargo için herhangi bir ödeme yapmanıza gerek yoktur. Müşteri Hizmetlerinden alacağınız bilgilerle ilgili kargo şirketine karşı ödemeli olarak gönderirsiniz.
Kapıda Ödeme hizmet bedeli, aracı kargo şirketinin ekstra vermiş olduğu hizmete karşılık almış olduğu bir bedel olması sebebiyle iade edilememektedir.